BannerFans.com

Saturday, November 12, 2011

FIRST TRIMESTER RESULT





assalamualaikum w.b.t.......
alhamdulillah....syukur kepada Allah yang Maha Esa....
keputusan peperiksaan bg trimester pertama dah pun keluar....alhamdulillah....result yang diluar jangkaan...alhamdulillah lulus dengan cemerlang walau xberapa nak cemerlang seperti sebelum2 ini....hehehehe...tapi saya tetap bersyukur....terima kasih pada pensyarah2 yang telah memberi ilmu kepada saya semasa semester lepas....semoga trimester kedua ini dapat saya lakukan dengan lebih berjaya....INSYAALLAH...

tak lupa juga buat rakan2 seperjuangan....tahniah pada kalian...pada yang kurang bernasib baik....janganlah berputus asa....buatlah yang terbaik untuk semester ni ye...saya doakan kalian berjaya dengan cemerlang...doakan juga untuk saya....

AMIN YA RABB~~

INSYAALLAH



p/s: tiada apa sangat yang nak dicoretkan....doakan kejayaan kami semua...terima kasih.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...