Monday, October 24, 2011

_MAJLIS KONVOKESYEN UPM-IPTS KE-13_


abaikan jew tulisan kat banner tu yew..ni pun muke dah penat..heheeh



assalamualaikum w.b.t....
apa khabar sahabat2 sekalian....
alhamdulillah.....syukur kepada ILLAHI kerana akhirnye...selamat sudah majlis konvokesyen diploma saya pada KHAMIS lalu.....huhu...cume terlambat pulak nak update...broadband kat muar tak berapa elok...hehe

FIRSTLY.....alhamdulillah....syukur kepada-NYA kerana akhirnye saya berjaya dalam DIPLOMA....dan juga kerana rezeki dari-NYA....saya berjaya memperoleh ANUGERAH CEMERLANG KESELURUHAN PERINGKAT DIPLOMA semasa majlis konvokesyen ni berlangsung....ALHAMDULILLAH....

tak lupa juga buat kedua2 ibu bapa saya yang tak putus2 mendoakan kejayaan saya...yang senantiasa memberi sokongan bila saya down bila berlaku sebarang masalah....


TERIMA KASIH IBU...


TERIMA KASIH AYAH...



selain itu...terima kasih juga saya ucapkan buat pensyarah2 di UCSA yang telah memberikan ilmu mereka kepada saya juga rakan2 seperjuangan....terima kasih pensyarah2 yang disayangi dan yang kini dirindui....tak lupa juga buat rakan2 yang sentiasa memberikan sokongan dan dorongan dan yang telah mengajar bila ke'blur'an berlaku....hehe....especially to AMIRA HUSNA...NAZATUL SHIMA....NOOR FADILLAH...juga SYARIDA ROSALINA....huhuhu...terima kasih kalian...sayang korang ketat2..huhuh..=))..juga terima kaih buat seseorang yang jauh dimata tapi dekatttt di hati...hehehe...thanks awak..=))

eh2...dah macam ucapan pulak kan....hahaha....takpelah....bukan selalu jadik skema macam ni....hehehe.....okay....aritu after selesai majlis...tak sempat pun nak bergambar sangat dengan kawan2....nasiblah...before majlis tu,dah bergambar..hehe...tapi sedih lah kan....kawan2 yang duk jauh2 tu...xdapat nak bergambar dengan mereka....huhuhu...memang tak sempat....so...tak banyak gambar yang akan di'upload'...huhuhuh....



gambar bersama my mom..love u...

with shima n kak ida....love both of u..

with my cousin...thanks dik sbb sudi datang...hehe

with my dad....love u...

with my friends.....nasib baik pagi tu dah ambil gambar sama2..

my friends....nasib la pagi2 tu dah ambil gambar....

with my friends....captured by my sis...like this photo so much!!

with my friends..again...=D

my friends.....

my friends....shima...kak ida...ainun and dila....


my cousin;yana with my sis;ain and my lovely mom...=D

sempat lagi ambil gambar walau tengah kelam kabut..hehehe

my mom and my dad....saja ambil gambar macam ni...like lovely husband and wife..but...its real!!hehe


gambar setelah kepenatan....hehehe


kesian my cousin....kepenatan sangat2...hehe...


with my cousin again....sedang menanti my sis...hehe


abaikan saja tarikh pada banner tu ye..hehe


my lovely mom....


my lovely dad...


my lovely sis and cousin...=D


my lovely sis....=D


my lovely cousin...=D


dah nak balik pun sempat lagi nak bergambar..hehehe


senyum..!!!


my sis dh konvo..erkk...me or she???heheheh


nak try baling2 topi....heheheheh



alhamdulillah....DIPLOMA dah berjaya....sekarang..i need to give my efforts more on my BACHELOR.....adakah kejayaan semasa diploma akan berulang kembali???INSYAALLAH.....selagi saya berusaha dan berdoa pada ALLAH...dan semoga result exam for my sem1 nanti adalah membanggakan....semoga kecemerlangan diperoleh.....





~~AMIN YA RABB~~




p/s: rakan2...doakan untuk kecemerlangan saya di peringkat BACHELOR ni ye...terima kasih..semoga Allah membalas budi baik anda...insyaAllah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...