Sunday, July 31, 2016

LUAHAN BUAT AWAK

Assalamualaikum w.b.t....

New chapter  of life....
Hahaha...new la sangat kan..
Bukan nak cakap apa...aku kalau berkata2 memang selalu ekh buat orang sakit hati...
Maaf la ye awak..

Mungkin macam memaksa..tapi memang paksa pun...
Saja tak nak mengaku...hurmmm

Kalau saya fikir awak tu tak serius...tak adanya saya ni terhegeh2 pergi rumah awak..jumpa mak ayah awak..adik beradik awak....tu pun kadang2 saya terfikir...dengan kehadiran saya ni, saya diterima ke oleh keluarga awak...???

Saturday, April 16, 2016

R.I.N.D.U

Allah....
Sungguh aku masih merinduinya...
Sungguh aku masih sayang padanya....
Jika benar apa yang terjadi...
Aku redha Ya Robb...

Mungkin aku khilaf...
Khilaf dalam menilai keputusannya...
Keputusan yang buat hati ini hancur...
Hancur lalu mula timbul rasa benci...

Ya Robb...
Aku sudah memaafkannya...
KAU tempatkanlah dia dalam kalangan orang2 yang Kau sayangi..
Ampunkanlah segala kekhilafannya...
Kerana dia orang yang aku sayangi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...