BannerFans.com

Tuesday, November 15, 2011

_BACA NOVEL_


assalamualaikum w.b.t...
next post adalah berkaitan dengan novel.....sape suka baca novel...cuba angkat tangan....errrkkk....macam boleh nampak pulak kan....hahahaha




okay....novel yang saya nak cerita ni bertajuk Dan Gerimis Berbisik karya Mardihah Adam....actually novel ni adalah dwilogi sambungan dari novel bertajuk Andai Gerimis Berhenti juga karya Mardihah Adam....hehehe....novel ini berunsurkan ISLAMIK...dan adalah amat digalakkan untuk remaja2 sekarang baca dan hayati novel ni....cerita die sangat menarik....tapi make sure baca novel first dulu tau...barulah boleh faham cerita dia...hehehe...

okay....novel ini mengisahkan seorang gadis (NUR AISYA) yang sangat kuat semangatnya walau besar badai juga dugaan juga permasalahan yang melanda diri dia....memang respect la kat dia.....sangat2 cekal dan tabah...andai saja saya dapat jadi seperti dia....hehehe...juga bagaimana persahabatan dia dan rakan2 yang belajar di luar negara terjalin juga berkekalan.....selain tu,penulis juga turut menceritakan tentang ketabahan juga kasih sayang seorang isteri kepada si suami yang mana si suami berada dalam keadaan koma hampir tiga tahun.....

erkkk...macam terlebih pulak kan...hehehe..kalau nak tahu lebih lanjut....baca la ye...sangat disarankan.....hehehe...tapi nak komen sikit la pasal novel ni...banyak sangat typing error la...dan tersalah identiti...kalau tak silap saya la...hehehe



p/s: kesilapan tentang komen novel ini harap dimaafkan....saya komen atas apa yang saya baca dan fahami..hehhee=))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...