BannerFans.com

Thursday, January 12, 2012

_SUKAR UNTUK MELUAHKAN_




Assalamualaikum w.b.t.....
alhamdulillah....diri ini masih lagi dapat bernafas di muka bumi Allah yang hanya pinjaman semata-mata....dapat lagi tangan ini untuk menaip segala rasa hati ini....juga segala apa yang terlintas dalam kotak fikiran yang agak sempit (sebab kering idea) ini....hehe...

saya tidaklah pandai untuk bermadah jiwang....
saya tidaklah bijak dalam menyusun kata2 yang dapat membuatkan seseorang terpikat (cair) dengan kata2 tersebut....
saya juga bukanlah seorang yang berani dalam meluahkan perasaan bila berhadapan dengan seseorang yang saya sayang.......

yup.....BENAR.....sangat BENAR.....
lidah akan kelu.....bibir akan beku untuk berkata2.....
itulah saya yang sebenar2nya saya.....

memang bila kami mesej....segalanya terluah....
tapi.....bila bercakap....even dalam phone pun....
saya tak dapat nak luahkannya......kerana apa????
saya sendiri tidak mengetahuinya......
tapi.....ianya berlaku kerana wujudnya perasaan malu terhadap dia......





mesti kelakar kan....yelah....dah berteman setahun lebih pun masih ada rasa malu????
ermmmm...yup...malu....memang MALU.......its normal la kalau dalam diri ni ada perasaan MALU kan....but......saya rasa perkara ni dah melampau2.....sebab malu tak bertempat....hehehehe





awak.......
maaflah sebab saya tak pandai nak meluahkan perasaan saya bila berdepan dengan awak.....
saya tak pandai nak meluahkan even kita hanya bercakap dalam phone....
perasaan malu tu wujud dengan sendirinya.....
saya tak dapat nak elakkan perasaan tu.....

awak....
maaflah andai selama ni kata2 dalam mesej2 saya ada menggores perasaan awak....
saya tidak menyedari perkara tu bila emosi dah mengemudi akal saya.....
saya nak luahkan pada awak dengan kata2...
tapi saya tak pernah ada keberanian tu....
nak call awak pun saya malu.....

awak.....
maaflah.....saya tak tahu kenapa saya rasa macam tu.....
maaflah andai awak tak pernah dengar saya meluahkan perasaan saya bila bercakap dengan awak.....
saya nak bercakap dengan awak....
tapi saya tak boleh......
maafkan saya....



saya tak tahu awak tahu saya ada blog atau tidak.....
tapi hanya dalam ni saja tempat untuk saya meluahkan rasa hati saya....







satu lagi....kawan2 saya cakap....saya marah serupa tak marah.....
erkkkkkkk.....apa maksud diorang sebenarnya????
hahahaha....macam mana marah tapi tak marah tu????


mungkin dari reaksi muka kot......

mulut cakap marah....tapi boleh pulak tersenyum.....
hahahahahha......i'm curious actually....hahhahahah











p/s: jangan tiru macam saya....kalau nak tiru yang MALU tu tak pe...sebab perasaan MALU tu memang kena ada dalam diri setiap orang....terutamanya kepada PEREMPUAN (wanita la...sedap sikit dengar) kan.....(^_*)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...