BannerFans.com

Wednesday, October 12, 2011

_FINAL EXAMINATION_


assalamualaikum sahabat2 sekalian.....
sekian lame xupdate blog ni...
pemalas la katekan....
hehehe...

FINAL EXAM

JADUAL PEPERIKSAAN AKHIR BBA SEM 1

10/10/11 BBI2420 PN FAUZIAH 8.00-10.00MALAM

12/10/11 ACT3120 PROF.DR ZULKARNAIN 8.00-11.00MALAM

16/10/11 MTH3004 DR.IDHAM 10.00PAGI-12.00TENGAHARI


kelihatan macam sedikit kan???

tapi.....


amat2 la sukar....terutamanya FINANCIAL 

ACCOUNTING.....tapi ape2 pun akan cuba sedaya upaya untuk menjadikannye mudah.....InsyaAllah.....sebab sy tau...

Allah sentiasa bersama saya.....Allah pasti akan memudahkan saya dalam menjawab exam ni.....InsyaAllah....selagi saya ingat pada Allah.....selagi tu...Allah akan ingat pada saya.....kan3....

okay..ape2 pun....satu paper dah lepas....paper 


BBI2420.....ALHAMDULILLAH

...mudah jew tuk menjawab.....doa dari 

MY PARENTS....huhuhu....

sedang study tuk paper malam ni pulak.....rasa tak tenang jew hati ni selagi tak lepas lagi exam ni....huhuh...berdebar2 jew rase.....tapi takpe...Allah ade tuk saya....huhuhuhuhu....sekarang..yang perlu saya lakukan adalah 

DUIT...


D    DOA

    U    USAHA

       I     IKHTIAR

          T    TAWAKAL


mudah-mudahan...Allah permudahkan segalanya.....



~~AMIN YA RABB~~




p/s: sahabat2,jangan lupa ye mendoakan kejayaan saya.....terima kasih...hanya Allah yang dapat membalas segala kebaikan anda semua.....=))


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...