BannerFans.com

Wednesday, May 2, 2012

_AWAK AKAN TERIMA???_





assalamualaikum w.b.t........
lama sudah tidak di post entri dalam blog ni kan.....
masih sudikah kawan2 melawat blog saya yang dah agak lama juga ditinggalkan ni??

persoalan yang hanya bisa dijawab oleh kawan2....^_^


tengok tajuk pun macam serius kan??
hahaha.....seriuskah???? 


serius la juga.....~_~




satu soalan dari seorang jejaka.......


"awak akan terima ke kalau saya minang awak?????"







jawapan yang dapat saya berikan......



"InsyaAllah...saya akan terima siapa pun yang datang untuk meminang saya....asalkan orang itu sudah cukup agamanya dan mempunyai kewangan yang stabil...hormat mak ayahnya dan mak ayah saya...sayangkan mak ayah dia juga mak ayah saya....tapi yang penting....dia cintakan Allah lebih dari dia cintakan saya...."






mungkin jawapan yang saya berikan kurang lengkap....tapi itulah yang saya harapkan daripada bakal suami saya.....










untuk encik bakal suami....
InsyaAllah saya akan terima encik bakal suami sebagai suami saya yang sah apabila encik bakal suami sudah sedia untuk memikul tanggungjawab encik bakal suami sebagai seorang suami yang bertanggungjawab terhadap keluarga encik bakal suami...dan juga bakal keluarga encik bakal suami....^_^


untuk encik bakal suami....
InsyaAllah saya akan menerima seadanya diri encik bakal suami...tetapi....encik bakal suami perlulah melengkapkan diri encik bakal suami dengan agama Allah yang benar supaya encik bakal suami dapat membimbing saya dan istiqamah menuju ke jalan Allah......







p/s: pesanan ini adalah untuk encik bakal suami saya....walaupun saya tidak tahu siapakah encik bakal suami saya...~_~





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...